onsdag 3 november 2010

Pompom-pimpad!

Denna fina, underbara lampfot skulle min granne slänga, mitt framför mina ögon! Skäms på dig, tänkte jag och bar upp den till mig... Nu är den spraymålad och klar. Lampskärmen kommer från det stora möbelvaruhuset och jag har pimpat den med pompom-band, tadaa! Jag är toknöjd och placerat den på hedersplats i hallen.


Och förra veckan så gick min gamla Mac i graven, suck. Men nu har jag luskat ut hur en PC (lånad) fungerar (fungerar ju inte alls, grrr) och lyckats göra ett inlägg. Nu kommer jag inte göra fler förrän nästa Mac är på plats i mitt liv, på måndag, hurra! Jag har massor att blogga om, när man inte kan sitta vid datorn så hinner man göra mycket annat på kvällarna, haha!







4 kommentarer:

h/saltaste bönan sa...

Supersnygg! Din granne måste vara galen.

Mia sa...

Såå fin! Tänkt att vissa kastar så fina saker och tur att man finns där just när det händer.
Vad fint bordet blev med vit färg och färgglada ljusstakar.

TRI o MAR sa...

Du är bara så duktig! Tänk om du kunde komma hem till mig och styla mitt hem. Jag har ibland svårt för att se vad jag kan göra av det jag redan har, vill gärna köpa massa nytt.

Anonym sa...

ja mamma bordet blev jätte bra men du hade ju målat för så länge sedan sen nu att pappa h knappt fick upp bordet!<3333 haha det var roligt att kolla på pappa h och lilla s att försöka få upp bordet och till slut så gick det ju!<33333