måndag 15 november 2010

Klöverklänning & kass kamera



Jag har sytt denna klänning för ett tag sedan. Jag är ganska nöjd men jag kunde ju gjort den lite större... Den sitter redan lite tight på Lilla H. Tyget är så fint (kommer från deer dot) så jag får väl köpa lite mer och sy en ny. Jag provade även en ny (för mig) söm längst ner på klänningen. Det tyckte jag blev fint.

Och så verkar det som om kameran i min mobil inte fungerar så bra längre. Den har väl åkt i golvet en gång för mycket. Trist, men nu får jag snart köpa mig en ny mobil, det är ju kul!

3 kommentarer:

TANT GRÖN sa...

Du är ju så duktig! Hoppas köket belv fint.. Kram

Emsters Alster sa...

Åh, vilken fin klänning! Så kul att testa nya sömmar också, man fastnar ju lätt i tvillingsömmen :-)

Helena sa...

Jättefin klänning...tyget är ju underbart i den färgställningen och visst är det sammet? Jag har oxå en tendens att göra för små kläder till lilla A! Jag tror att ens mentala bild av hur stora de är inte direkt överensstämmer med verkligheten alla gånger:)