onsdag 24 november 2010

Julstrumpor i vårt hus!



Nu kan julen komma för jag är klar med barnens julstrumpor. Fyra stycken sydde jag, alla olika, men lika ändå. Precis som mina barn. I dessa är det tänkt att det ska komma små adventspaket med början nu på söndag. Så det var väl ganska precis jag hann klart med dem. Barnen ska ju även hinna gå och längta lite. Jag sydde dessa efter att blivit inspirerad av Hjertelill, denna tjej som är helt fantastisk på att kombinera tyg, mönster och detaljer. Kolla in hennes fina saker. Jag har ju köpt en väska som hon sydde, den kan ni se här.


2 kommentarer:

Mia sa...

Åh så söta julstrumpor jag sydde några förra året men vill nog även jag ha något mer med färg i år. Om tiden finns.

Fin förvaring för barnens alla saker kan man inte få för mycket av. Skåpet blev verkligen fint. Passar de vuxna på utsidan och barnen på insidan.

TRI o MAR sa...

Otroligt fina, så duktig du är!