måndag 8 november 2010

Glad-spegel & välkommen Katten M!


För att påminna mig (och resten av familjen) att vi ska vara glada så satte jag dessa bokstäver på vår spegel i hallen. Hade först tänkt sätta dem på ytterdörren, men där ser vi inte dem så ofta som kan behövas... Så tills vi behöver komma på andra tankar så får de sitta där.



Så måste jag välkomna vår minsta medlem i familjen, nämligen lillkatten Mimmis! Blir väl `Katten M`i bloggvärlden, haha! Och naturligtvis gör inte bilden henne rättvisa alls!
Sitter åter igen vid en PC och försöker få allt att fungera, känner mig som en nybörjare, men kanske, kanske kommer min Mac imorgon. Håll tummarna!

2 kommentarer:

Miiaoo sa...

Å det var ju den sötaste lilla Katten M jag har sett nånsin!!

TRI o MAR sa...

Vilken söt katt, mysigt! Smart med bokstäverna på spegeln!!