söndag 3 oktober 2010

Skäms-hörnan...


...är nu fixad! Jag kommer väl ändra den några gånger. Och ett skåp ska sättas upp på väggen (ett med glasdörrar, och som passar perfekt att ha pocketböcker i!) Men nu är hörnan iaf på gång. Här kan ni se hur den såg ut innan.

Och här kommer lite ögongodis. Jag har nu köpt garn så jag kan virka någon fantastisk skapelse ur boken jag köpte förra veckan. Har iaf börjat på en mormorsruta, haha. Så nu får vi se vad det kan bli.



Micki-garaget hittade jag på loppis i helgen, kartongen var lite sliten men garaget verkar helt olekt, fantastiskt! Tvekar lite att ge det till mina barn...


Och idag, söndag, började på en sykurs 'Sy unika barnkläder'. Började på en klänning som jag nu ska sy det sista på. Bilder kommer, kanske imorgon!

1 kommentar:

TRI o MAR sa...

åh vilken mysig hörna, varför detta namn? jag har också köpt mig en virkbok och garn. Tänkte försöka vara social med familjen på fredag och lördag kvällar :-)