fredag 8 oktober 2010

Säg det med en pärla (eller två)



För ett tag sen (ok, ett bra tag sen) så gjorde jag pärlplattor. Men eftersom jag inte har bloggat om dessa så är dem ju nya här :-). Några sålde jag i somras på Landeriet, hurra! Nu i vinter borde jag ta upp pärlandet igen. Man kan ju göra så mycket mer, flerfärgad text etc. Får se om tiden finns... Och idag var ljuset så tråkigt och bilderna blev lite som på 70-talet i Sovjet...


Måste också visa 'mina' älskade traktorer. Naturligtvis tillhör dessa Lille H men hans mamma är väldigt glad för dem. Köpta på loppisar, även John Blund. Tror att jag köpte honom på vår allra första loppis, då när jag upptäckte det roliga med att fynda!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Louise, hittade en så skön blogg som jag tänkte du skulle gilla. Du kanske redan har sett den, men här kommer länken i alla fall!

http://milasdaydreams.blogspot.com/

Ljuvlig!

Kram Carin T

AttenKattenNoa sa...

Carin! Ljuvlig var rätt ord! Vilken fantasi denna kvinna har! Tack för bloggtipset :-)
Kram Louise

Hjertelill sa...

Så stilige perlebilder!! God idè - og kjappere enn broderi.
Fortsatt god helg!