onsdag 20 oktober 2010

Nu är jag 'Cherry'!




Mäkta stolt är jag för min första award. Känns glatt i kroppen när man får en från någon som man själv inspireras av i bloggvärlden! Tusen tack Emsters Alster! Jag är fortfarande förvånad över denna bloggvärld, ett parallellt universum som har pågått utan att jag har vetat om det. Jag som knappt läst en blogg innan jag själv började så smått. Men vilken feedback och 'spark i rumpan' man kan få. Det är ingen risk att man försoffas, finns alltid ngt projekt som väntar på mig nu, med alla andra bloggare på 'morot'.

Med denna award följer följande:
Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.
1. Som alltid min fina familj. Vilken lycka med fyra barn!
2. Alla vänner. Gamla och nyfunna. Det är gött i hjärtat att ha!
3. Att 'pyssla'! Sy, virka, måla. Och oftast bara tänka på allt man vill göra...

Ett favoritfoto. Det är ju omöjligt! Väljer att visa ett som gör mig varm. Naturligtvis på en av 'di sma'. Hade ju varit kul om man hade en bild med hela familjen, alla vänner och alla sy/målningsprojekt man har, haha! Men glädjen som Lilla H har i detta ögonblick är liksom värd allt!


Så ska jag skicka vidare denna award till fem andra bloggare. Hur ska man välja?! Jättesvårt. Många som förtjänar den ha ju även haft den... Och kanske är det så även nu, att ni får den igen? Men se det då som ett ytterligare bevis på att just er blogg är en inspirationskälla. Och en del vill jag ge, men måste ju välja fem, suck! Jaja, nu kör jag:

Tri o Mar
Saltaste bönan
Hjertelill
Hillefant
Blomma åker vagn

Nu känns det jättefånigt att välja fem, vem är jag att välja någon före ngn annan?!
Men nu låter jag det vara så här och önskar den lilla cherry-awarden lycka till!



6 kommentarer:

TRI o MAR sa...

Grattis till din ANDRA award! Tror bestämt du missat att du fick en av mig förra veckan :-)
Jag tackar ödmjukast för att jag fick en tillbaka. Jag håller med dig, man kan inte få mer inspiration och spark i rumpan än detta bloggande. Måste även tillägga att bilden är underbar!!

TRI o MAR sa...

Haha, du är för go! Förlåter dig absolut :-)

Åsa Tidqvist sa...

Hej hopp, FYRA barn, jag är imponerad att du hinner sy ett enda stygn! ;)
Du har en toppen-blogg och är värd en award absolut!

Kiiromi sa...

Vilken liten sötis. Gillar hättan och min lilla tjej har en likadan :)

/Mia

h/saltaste bönan sa...

Grattis och stort tack! Fast jag är väldigt upptagen av att vara avundsjuk på ditt fantastiska loppisfynd ovan. Supersnyggt bord! Hade inte insett att det är ett sånt som saknas i mitt liv.

Hjertelill sa...

ÅÅ. tusen takk for award:) Så den først nå. Jeg er ikke så god på sånt - men jeg setter virkelig pris på den og alle hyggelige ord fra deg:))