tisdag 15 mars 2011

Jag har målat!


Fast det var ju ett tag sen, men nu är hyllan uppsatt och även fotad... Allt tar sin lilla tid. Jag gick och önskade mig en tallrikshylla att sätta över Lille H:s säng då jag kom på att jag nog hade en sådan stående på vinden på landet. Och visst hade jag det, kanske är det så att jag köpt lite mycket saker på loppis eftersom jag inte kommer ihåg allt?

Nu är den målats, hade storslagna planer på att måla den turkos eller annan rolig färg, men höll mig till vitt, brukar ångra mig annars...

5 kommentarer:

Lotten sa...

Mm vad fin den blev! Jag målade en liknande till barnens rum på landet... även jag fegade och målade vitt ;-)

Petra / Popetotrora sa...

Det är så fint med såna där hyllor! Önskar jag hade en att sätta upp i vårt barnrum.

Ha det bra!!

Maria sa...

Jag har länge letat efter en sådan att ha över lilltjejens säng, men har ännu inte sprungit på någon. Vill hitta en billig på loppis...

Malin på pastill.nu sa...

åh så fint och hallå, hur kan man glömma att man har en TALLRIKSHYLLA????? :-D

Helena sa...

Vitt funkar till allt...å så framträder ju det man har i hyllan på ett helt annat sätt än mot någon annan klatschig färg!! Så det så:) Superfint!!!