fredag 4 mars 2011

Brödkorg av trasor


Detta är den första korgen jag virkat i lakan. Efter denna har jag gjort några till men inte hunnit ta bild. Det är perfekt till tygerna som är lite väl urtvättade för att man ska kunna sy något av dem. Nu ska vi snart åka till landet, vi håller långhelg och stannar några dagar in i nästa vecka så nu blir det nog paus på bloggen. Jag hoppas att jag hinner pyssla med lite saker som ligger och väntar. Några ramar och en pigtittare som ska målas etc. Men jag tar med en bok också, ibland vill man ju bara sitta i soffan och kolla elden och annat bra. Ha en fin helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

superfin, very pyssligt!

Camilla sa...

Så inspirerende med allt du virkat. Hoppas du har en skön helg på landet!

Unknown sa...

Snygga korgar du gjort! Och bra med återvinning.

Malin på pastill.nu sa...

Men hallå, jag är ju inte ens klar med min matta som jag började på för typ några veckor sedan, hur kan du vara så snabb! :-D ;-)

Jättefin korg!