fredag 21 januari 2011

Fastnat i klistret




Nu har även jag provat att klä en kartong. Hade en tapetprovs-bok som jag fått för ett tag sen och lite gamla skokartonger. Den första (blå) blev inte alls bra, bubblig och så, men fin på avstånd, hehe! Den andra, den lilla rosa, blev bättre. Nu är det klart och jag har inte en aning vad jag ska ha dem till?! Men lite småprylar har jag ju säkert att stoppa i dem. Annars kanske som presentkartonger... Kanske roligare om jag hade haft lite andra tapeter skulle jag tro.

Här kommer lite tulpaner för vårkänslan! Härligt att frossa i blommor, måste nog köpa fler imorgon, för då ska vi ha 1-års kalas.

3 kommentarer:

Helena sa...

Vad fina skokartongerna blev!!! Å visst är det underbart med krispiga fräscha tulpaner så här års...gör det hela lite mer uthärdligt:) Lycka till med kalaset imorgon!

Camilla sa...

Härligt med tulpaner, kanske borde köpa några då våren känns väldigt långt borta här i norrland. Kartongerna blev jättefina, jag tycker jag är i ständigt behov av nya kartonger. Bra att ha trådrullar i eller kanske spillbitar eller ja vad som helst.

Miiaoo sa...

Vilka snygga kartonger!
Sytillbehör kan ju få ligga på en hylla i såna snygga kartonger ju!