måndag 9 augusti 2010

Två retro-skjortor klara!


Eller ska man kalla dem för tröjor? Iaf så har jag fångat dessa två på bild. En live-bild på den gröna och en 'un-live'-bild (haha!) på den blåa som jag skrev om i ett gammalt inlägg. På denna bild så ser man lite bättre hur den är tänkt. Både jag och lille H är så nöjda med dessa. Om jag får tid över så väntar snart en som present till lilla V, lille H:s kära kompis.



Nu är vi iaf hemma från landet, efter några dagar med stads-depp så är jag/vi på benen igen. Tänder massor med ljus o lagar lite god mat så ska det nog bli bra att vara här i city. Men ojoj, vad jag saknar att bara kunna gå rakt ut i skogen. Många morgnar under sommaren så gick jag o småbarnen 1 mil med våra nyfunna vänner Anna, Ludvig och Elvira. Då mår man bra hela dagen! Nu i höst ska jag försöka fortsätta med denna morgonrutin men ska även börja sy lite mer. På onsdag börjar lille H på dagis igen efter nästan 8 veckors sommarlov. Undrar hur det går?!

5 kommentarer:

TRI o MAR sa...

Mysiga skjorttröjor!! Visst är det lite tråkigt när man inser att semesterrutinerna är förbi. Jag ska själv börja jobba imorgon efter att varit hemma i 4 månader. Blandade känslor....

Miiaoo sa...

Har jobbat två dagar nu och det känns rätt tungt, men som tur är så går det över rätt snabbt..(intalar jag mig i alla fall)... =o)

Gillar dina skjortor!!

Emsters Alster sa...

Jaa, dessa rutiner... Själv ska jag börja jobba efter sexton månader hemma, undrar om jag kommer ihåg det här med att passa tider och allt man ska göra :-)

Skjortorna var ju jättefina, härligt tygval! Är det eget mönster?

Unknown sa...

Hej, tittar in här! Söta skjortor och mycket annat fint på din blogg!

Helena sa...

Underbara retroskjortor å vilken söt liten grabb...ögon fulla av bus:) Hoppas dagisstarten gick bra?!