tisdag 8 februari 2011

Kaos – men bra ändå


Så känns mitt liv från och till. Med sjuka barn, så mycket pysselvilja och ingen tid. Med ett hem så borde städas. Med en kropp som borde tränas. Med alldeles för lite tid. Nu är det mest kaos överallt. Men jag har det ju oförskämt bra ändå, hehe! Det får jag aldrig glömma! Och hela livet på mig att fixa allt som måste fixas. Just nu går pysslandet och det kreativa lite på sparlåga. Det ändras nog snart. För i min hjärna är det full fart! Denna tavla gjorde jag för ett tag sen. Man får inte glömma att livet är bra ändå!

2 kommentarer:

TRI o MAR sa...

Instämmer! Jag har det precis likadant :)
Min största ångest just nu är alla fotografier som jag inte framkallar och gör något åt. Blir man en sämre mamma för det?

Maria sa...

JA! Bra att komma ihåg att vara tacksam för allt som är bra, även om livet mer ofta än sällan är lite kaos. Det är bara mycket att hinna med, med familj och skapande mm