måndag 7 juni 2010





Regn ute o mys inne. Idag tänker jag inte sticka näsan utanför dörren (förlåt stackars barn...). Istället sitter jag bara o har det riktigt bra, kollar bloggar, hämtar inspiration och snart ska jag sätta mig o sy färdigt några vimplar som ska säljas i min sommarbutik. Så fort jag flyttat ut på landet så öppnar jag min lilla affär; LANDERIET. Hurra! Där ska jag sälja allt som jag överproducerat under vintern. Jag brukar inte nöja med att göra 1 sak av varje utan bara fortsätter. Så nu har jag vimplar, broderade kuddar, lite renoverade möbler, virkade hårblommor etc. Lägger ut vägbeskrivning med tiden. Draken har min stora S sytt till min lilla H. Syskonkärlek :) Och den fina flugsvampen som jag är så kär i fick lilla H i doppresent av sina snälla fastrar o farbröder, TACK!







Och kolla in muddjeansen på store H, sydda av Tant Grön. Supercoola! Ha det bäst! Kram!


Inga kommentarer: