onsdag 9 juni 2010


Åh, så fina 3/4-dels muddisar. Sydda av Makrill, kolla in alla hennes fina saker! Desssa och ett par till lillasyster kom med posten igår. Himla svårt att ta bild på barn med spring i benen... Igår hann jag även en snabb sväng till Stoff & Stil men jag hade glömt ta med mat till lilla H så det blev en snabb inpackning i bilen o hemfärd. Jämrans vilken dålig planering när man nu väl kom dit. Men naturligtvis hann jag köpa det mesta. Fast ojsan vad mycket man vill ha när man är där. Önskar att man hade fler timmar på dygnet. Jag köpte iaf lädersnöre till dessa halsband.






Även en klänning har blivit sydd, nu ska jag bara smälla dit två tryckknappar. Eller så ska jag göra ett sprund fram, jag kan inte bestämma mig. Den får ligga där på köksbordet (halva bordet är min syhörna) till jag vet vad det blir. Nu ska jag dricka kaffe, båda mina små sover (japp, samtidigt, lyx!)

Inga kommentarer: