söndag 10 april 2011

Plötsligt är det ju varmt!




Jag har inte skrivit på ett tag, började jobba förra måndagen efter min föräldraledighet... Och så lite sjuka barn, lite 'sitta-i-soffan-tid' etc. Men i helgen var vi på landet och laddade batterierna. Skönt!
Men jag har ju pysslat. Virkat en hel hög med korgar, härligt att använda tyg som bara ligger!
Och visst är det vår på riktigt nu? När vi kom till landet i fredags var det storm och strömavbrott, men nu idag var det ljumma vindar och sol! Rensade lite rabatter och blev varm. Drack kaffe i solen... Och katten fick en premiärtur med gräs under tassarna!

3 kommentarer:

Helena sa...

Åhhh vad härligt det låter och vad fint det ser ut!!! Korgarna är ju bara så fina!!! Storm ja, själv satt jag fast i Eslöv i två timmar i fredags!!! Tog mig fyra timmar att ta mig från Malmö till Kristianstad pga av kullblåsta träd på spåret....helt galet!! Hoppas alla barnen är friska igen och att det går bra på jobbet:)

Maria sa...

Så flitig du har varit! Ett helt gäng med korgar.
Vi har lite varmare nu, men fortfarande ganska kalla nätter.

Fröken Pyssel sa...

åh vilka fina korgar, och ja, våren är här!!!!