onsdag 27 april 2011

Lite loppat!

Blommorna fick jag av mina barn när jag kom hem från jobbet igår, då blir man glad! Och den stora sparelefanten köpte Lilla S på en loppis för några veckor sen, tyvärr lite solblekt, den har varit knallrosa från början! Både trälådan och ljusstakarna köpte jag förra sommaren, kul med saker som används. Och igår fyndade jag en lampfot på lunchen. Den ska jag försöka spraymåla i helgen och fixa en skärm till. Hoppas att elen fungerar så jag slipper fixa det...
Nedan ser man lite av vårt TV-rum på landet, i det rummet mår jag bra. Jag tycker väldigt mycket om mina vimplar, även om resten av familjen tycker det är lite mycket cirkus, haha! Jag har vimplar på många ställen... även i trädgården.

7 kommentarer:

Camilla sa...

Det är ju snyggt med vimplar! Kul med loppisfynd. Jag älskar loppis men är urusel på att ta mig ut...

Petra / Popetotrora sa...

Åh, en sån där trälåda skulle jag se gärna vilja ha! letar ständigt på loppisar men har inte haft turen än.

Maria sa...

Fina fynd!
Jag hade en sådan där stor elefant när jag var barn, en blå!

Mia sa...

Loppis er gøy!! Fine skatter du har funnet. Vimpelrekken var fantastisk. Nå ble jeg inspirert til å sy en selv.
Koselig blogg:)
Hilsen Mia

Malin på pastill.nu sa...

Trälådan är jättefin! Har en gammal sockerlåda full med inredningsmagasin som jag älskar :-)

Emsters Alster sa...

Du visar så mycket fina saker! En award finns att hämta hos mig!

designofluna sa...

Elefantsparbössan känner jag igen från när jag var liten. Jag tror att dessa även har börjat säljas som nya nu faktisk.
Kram Malin