torsdag 30 september 2010

En glad elefant är allt


Förra helgen var vi en tur till Stockholm med alla barnen, kul och en massa inspiration. Men nu har lilla H haft feber så inget blir gjort förutom att bära på henne. Och det är ju inte så tokigt det heller... Kan man bära på dessa godbitar för mycket?!

Jag har iaf införskaffat denna fina elefant som gör mig så glad. Egentligen borde jag ju sytt en själv, men ibland är det skönt med färdigt. Jag blundar för eventuellt barnarbete och syr nästa elefant istället, haha!


Och igår köpte jag en helt fantastisk bok. Galen i garn. Inte behöver jag virka eller sticka, jag kan bara läsa denna bok som godis för ögat! Jag ska nu bättra mig och pyssla ihop ngt fint att visa er. Inte fuska så här och visa köpe-saker ;-)

1 kommentar:

h/saltaste bönan sa...

Åh, vad jag gillar elefanten! är rätt sugen på den där boken också.