torsdag 2 februari 2012

Lysande av farmor!




Nu har farmor stickat igen. Innan jul såg jag en stickad (och väldigt dyr) lampskärm i en tidning. Vad vad mer naturligt än att be farmor snällt?
I julklapp fick jag en tubhalsduk av henne som passade nästan perfekt, så det mönstret använde hon och minskade lite. Se så fint det blev! Imorgon packas det ner och åker med till landet där det kommer pryda sin plats. Min man tror att jag kommer flytta det mellan landet och stan... Men nix, det kommer att få stanna på landet. Tror jag...




- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

Camilla sa...

Jättesnygg! Perfekt med en farmor som kan sticka!

Helena sa...

Wow så fint!!! Vilken toppenfarmor:) Du får be henne snällt att göra ett till, så kan du ha en lampskärm på varje ställe:)

Helena sa...

Vilken fin lampskärm. Har inte ens tänkt på att man kan ha stickade lampskärmar, men det blev ju snyggt!

Malin på pastill.nu sa...

Åh vad fint! Älskar lampfoten :-)

Petra / Popetotrora sa...

Guuud, så snyggt!

Maria sa...

Extra varmt sken med den fina stickade skärmen!

Sanna sa...

Himmel va snygg den blev! Inte lite avis nu.. ;) hihi..

Kraaaaam
Sanna

Made by Ina sa...

Vilken duktig farmor du har! ;)
Super härlig!
Kul att du vill delta i mitt lotteri och du har ju 4 lotter, eftersom du redan är ju följare av mig ;)
Marina