söndag 22 maj 2011

Broderad kärlek


På några gamla, fina örngott har jag broderat text och jag har nu dessa kuddar lite överallt. Man kan behövas påminnas ibland.


Och för ett tag sen sydde jag sängkläder till denna lilla docksäng, blev så sött med lite tyll som sänghimmel.

Men jag pysslar inte alls lika mycket som innan, allt har sin tid. Jag har iaf rensat jordgubbslandet, det blev aldrig gjort förra året. Fem rullebörar med ogräs/gammal jord körde jag till komposthörnan... Nu väntar vi bara på jordgubbarna! Och njuter av andra blommor så länge.

7 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Jättesöta kuddar! Jag har flera gånger tänkt att jag ska brodera på kuddar och sängkläder men det blir liksom aldrig av.

Hoppas du har en härlig söndagkväll!

Unknown sa...

Så fina broderier!

Helena sa...

Kuddarna är ju superfina!!!! Vad duktig du är på att brodera:) Å även om det regnar så ser det ljuvligt ut på erat land:))

Sanna sa...

Kuddarna är superläckra! Skoj ide.. =)

Kraaaaam
Sanna

Sanna sa...

SV: Ja jag bara älskar att göra byten så här, man får fatt i så mycket fint som man annars inte hittar.. =)

Kraaaaam
Sanna

Malin på pastill.nu sa...

Vilka fina kuddar! Det är ju så himla snyggt med korsstygn!

Hjertelill sa...

Tusen takk for award! Jeg har også en award til deg:) Veldig fine puter du har brodert. Ha en fin kveld!