måndag 5 juli 2010

Lite bilder från Landeriet. Skylten är uppe och nästa lördag (10 juli, 14.30 -16.00) har jag sommaröppning med mingel. Fast redan nu är det ju öppet! Eftersom jag gräver ner mig i små detaljer som tex prislappen så tar allt ju en himla tid. Men jag vill liksom inte göra ngt fult, haha!
Men hallå vilket härligt väder! ÄNTLIGEN! Pionbuskarna blommar, salladen växer så det knakar och jag har hunnit med lite bad.

Denna butik är verkligen lite som när man var liten och lekte affär, fast nu är jag vuxen och kan göra det på riktigt. Ett kul projekt över sommaren för att ha ngt att göra, haha! Precis som man inte har ngt annat att göra... Läsa lite, sy lite, rensa ngn rabatt och så vila lite efter det.

2 kommentarer:

Emster sa...

Åh, om vi ändå bara tänkte oss så långt neråt i landet, ser så mysigt ut!

TRI o MAR sa...

Hej! Vilken trevlig blogg! Din butik ser jättemysig ut! Det är en dröm jag haft sedan barn......